منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اولین سوال و جواب با "بدر هاری" در صفحه رسمی اش در فیسبوک


سوال از Sam Jon Paul:
بدر آیا تو در مسبقات UFC شرکت خواهی کرد و یا آنها به تو این اجازه را نمی دهند؟

جواب بدر هاری:
UFC سازمان ورزشی فوق العاده ای است اما نه!من به آنها ملحق نخواهم شد،آن ورزشی است که ذاتاً برای تغییر سبک (از کیک بوکسینگ به MMA)نیاز به تمرینات سخت و فداکاری بسیار است و من عاشق واقعی کیک بوکسینگم پس من در جایی که هستم به درستی خواهم ماند.

سوال از Moukhlisse Kaoutar:
الگوی تو کیست؟

جواب بدر هاری:
الگوی من پدرم است که با اینکه غریب بود هر روز سخت کار می کرد همیشه مثبت می ماند و همه کار کرد تا ما بزرگ شویم و به ما تمام  محبتی که نیاز داشتیم داد و به ما نشان داد که چگونه وقتی صاحب فرزند شدیم با آنها رفتار کنیم.

سوال از Khalil Kessir:
طرفدار بارسلونا هستی یا رئال مادرید؟

جواب بدر هاری:
رئال مادرید 100 درصد.

سوال از Chico Alvarez:
سلام بدر،من یکی از طرفداران بزرگ تو هستم من سوالات کمی دارم..
-دلیل واقعی انجام نشدن مبارزه ات با کوارترون در سال 2014 چه بود؟
-آیا در آینده با او مبارزه خواهی کرد و چه موقع؟
-چرا به دنبال آن تصمیم گرفتی که به کنفرانس خبری نیایی؟
-تو پر هیجان ترین فایتر سنگین وزن کیک بوکسینگ هستی،پس چرا سازمان GLORY با تو قرارداد امضاء نکرد؟
-من می دانم که تو میخواهی با وِرهووِن،اِسپونگ،گیتا و غیره مبارزه کنی.آیا این مبارزات رخ خواهد داد؟
-درباره اسپونگ به عنوان یک فایتر چه فکر می کنی؟آیا می توانی بر او غلبه کنی و چطور؟
-حریف بعدی ات چه کسی است و تاریخ مبارزه ات چه موقع می باشد؟
با تشکر از تو بدر,,امیدوارم بتوانی به سوالاتم پاسخ دهی.بهترینها را برایت آرزو دارم.

جواب بدر هاری:
کوارترون دو روز مانده به مبارزه پول بیشتری درخواست کرد.او به قرارداد احترام نگذاشت پس آنها او را از فایت کارت بیرون گذاشتند.آنها تا آخرین دقایق قبل از زمان مبارزه با او صحبت کردند تا مبارزه اتفاق بیافتد ولی او همچنان پول بیشتری میخواست.خب دلیل این بود و بله من امیدوارم با او در آینده مبارزه کنم و بله در راند اول ناک اوتش خواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

سعید (کیک بوکسینگ اسلام آباد غرب)
ساعت0:21---9 فروردين 1394
سلام دوست من ، یه مدته که نیستم و بدلیل مشغله کاری نتونستم به پاس این همه زحمتی که برای خبرای داغ و بروزت کشیدی ازت تشکر کنم ، دمت گرم زنده باشی مهدی جان دوست داریم ...
پاسخ:سلام سعید عزیز.ممنون از لطفت.ما هم مشغله کاریمون زیاده و کار وبلاگ رو به غیر از خودم به دو تا دوست عزیزم هم سپردم که اونها هم کمک می کنند.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com